خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی


مدیر عامل شرکت برق آذربایجان غربی گفت: میزان تولید برق آذربایجان غربی در فصل تابستان در حدود ۱۰۱۶ مگاوات است ولی میزان مصرف آن در این استان در حدود 1047 مگاوات است.


اکبر حسن بگلو در خصوص میزان مصرف برق در آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به اینکه هم اکنون یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۹۱۳ مشترک برق در سطح استان وجود دارد، ولی متاسفانه در فصل گرما میزان استفاده از برق توسط مشترکین بالا می رود لذا با توجه به میزان تولید برق در استان، در فصل گرما با مشکلاتی مواجه هستیم.


این مسئول افزود: میزان تولید برق آذربایجان غربی در فصل تابستان در حدود ۱۰۱۶ مگاوات است و این در حالی است که مصرف مشترکین در این فصل ۱۰۴۷ مگاوات می باشد از این رو برخی مشترکین پرمصرف با قطعی برق مواجه می شوند.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، برنامه‌ریزی برای صرفه جویی در مصرف را مختص مصارف خانگی ندانست و در خصوص ادارات و سازمان‌های دولتی نیز گفت: در این زمینه برای صرفه جویی در مصرف انرژی ساعات کار ادارات از صبح ساعت ۶ تا ظهر ساعت ۱۲ خواهد بود.


حسن بگلو، بیان کرد: همچنین جایگاه‌های گاز طبیعی نیز با تعطیلی ۲ ساعت روانه سبب کاهش مصرف برق و جلوگیری از قطع آن خواهند شد.


حسن بگلو، ابراز داشت: در کنار تمام این اقدامات، با توجه به اینکه حدود ۸۰ درصد مصرف برق توسط مشترکین برق انجام می شود لذا لازم است عموم مردم در زمینه کنترل و صرفه جویی در مصرف برق دقت بیشتری داشته باشند تا شاهد کمبود در فصل تابستان نباشیم.

۹۷/۰۴/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی