خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

◼️ پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه به مناسبت درگذشت ناگهانی امام‌جمعه چالدران

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

☑️مردم شریف و قدرشناس شهرستان چالدران

▪️ ✉️با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت ناگهانی عالم عامل ربّانی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد قره داغی امام‌جمعه فقید شهرستان چالدران را دریافت نمودم. این حادثه‌ی ناگوار، ضایعه‌ای ناگوار برای جامعه‌ی مذهبی چالدران و به‌ویژه ارادتمندان و همسنگران ایشان و همه کسانی است که از خطبه‌های نماز جمعه این عالم وارسته بهره می‌بردند. اینجانب تسلیت صمیمانه‌ی خود را به بیت شریف آن مرحوم و بازماندگان، به‌ویژه به همسر مکرّمه و فرزندان بزرگوار ایشان تقدیم داشته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

سید مهدی قریشی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه


@khabarpoldasht

http://khabarpoldasht.blog.ir

۰ نظر ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۸:۱۰

✅ محمدزاده بخشدار بخش مرکزی پلدشت گفت با تلاش کارکنان اداره راه و شهرسازی پلدشت تمامی راه های ارتباطی شهرستان و روستاهای بخش مرکزی بازگشایی شده است وی از رانندگان خواست بدلیل لغزنده بودن این محورها هنگام تردد از زنجیر چرخ استفاده نمایند.


@khabarpoldasht

http://khabarpoldasht.blog.ir

۰ نظر ۲۵ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۹

با بارش برف، پلدشت سفید پوش شد

این اولین برف در سال ۹۵ است و بارش برف پاییزی نوید بخش زمستانی پر برکت برای مردم است. ان شاء الله

۰ نظر ۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۳:۲۷

نماز عبادی، سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام بابایی امام جمعه موقت و استاد اخلاق در مسجد جامع پلدشت با حضور پرشور مردم برگزار گردید.

در خطبه اول نماز، حجت الاسلام بابایی با تلاوت آیاتی از قرآن و نقل روایات از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و امیرالمومنین علی علیه السلام در خصوص حق فرزند بر والدین فرمودند: اسم خوب، ادب و تربیت خوب و یاد دادن قرآن از جمله وظایف پدر و مادر بر فرزند است. ایشان در خطبه دوم ضمن دعوت نمازگزاران و مردم به رعایت تقوا به مناسبت های هفته اشاره داشتند از جمله نهم ربیع الاول آغاز امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و اعلام انقلاب فرهنگی از طرف امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در سال ۶۳ و آغاز هفته وحدت از روز دوشنبه ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول.

۰ نظر ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۳

جناب سرهنگ حیرانی فرمانده سپاه پلدشت گفت : در سال جاری با پرداخت یک میلیارد تومان وام های اقتصاد مقاومتی ۶۰ فرصت شغلی ایجاد شده است. 


از جمله این طرح ها، طرح پرورش قارچ، مرغ و جوجه بومی و دامداری و دامپروری بوده است.


@khabarpoldasht


http://khabarpoldasht.blog.ir

۰ نظر ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۶

پلیس راهور پلدشت اعلام کرد 

پایان آذر آخرین مهلت بخشودگی ۲ برابری جرایم معوق است.

در صورت عدم پرداخت، جریمه ۲ برابری بخشوده شده‌ها مجددا اعمال می‌شود.

۰ نظر ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۵

مدیرعامل منطقه آزاد ماکو در گفت‌و‌گو با تسنیم:

کار راه‌اندازی و تجهیز فرودگاه منطقه آزاد ماکو به اتمام رسید.


آقای عبدالله نژاد فرماندار پلدشت اعلام کرده است فرودگاه در حال احداث منطقه آزاد ماکو در حوزه جغرافیایی شهرستان پلدشت می باشد.

۰ نظر ۱۹ آذر ۹۵ ، ۱۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری پلدشت طی گفتگو با شهردار پلدشت در مورد ساخت بازارچه مرزی شماره ۲ در ترمینال قدیم افزودند: این بازارچه در زمینی با زیربنای ۴۹۵۰ متر مربع دارای ۲۵۸ باب مغازه شامل کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، مغازه های تجاری، سرویس های بهداشتی و دارای پارکینک بوده با تمام توان کار ساخت آن را شروع و به بهره برداری رسانده و دراختیار مردم عزیز خواهیم گذاشت وی تصریح کرد هدف از احداث بازارچه مرزی شماره ۲، توسعه شهر و فضاهای تجاری و تفریحی و ایجاد اشتغال در منطقه به لحاظ مرز بودن و کمرگ و در محدوده منطقه آزاد یاد کرد و افزودند هدف از ایجاد این مراکز که یکی از دغدغه های مهم شهرداری در این راستا میباشد رونق اقتصادی شهر و جذب گردشگر در این منطقه و ایجاد فرصتهای شغلی در پلدشت خواند. در پایان افزودند از دیگر طرحها من جمله سالن مدیریت بحران، پل ۳۰ متری، پارک شهریار، طرح هندسی جلو بیمارستان امام(ره)، طرح تعریض بلوار بسیج، جدول گذاری و بتن پلاک در سطح شهر و جدول گذاری خیابان و کوچه معابر مسکن مهر نیز اشاره کرد که در حال ساخت میباشند و در ضمن کار پارکینک خیابان امام(ره) مراحل اولیه آن رو به اتمام است و در سال ۹۶ ساخت آن نیز شروع خواهد شد.


http://khabarpoldasht.blog.ir

۰ نظر ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۴۳

جلسه بررسی مشکلات ورودخروج خودروهای ترانزیتی ازگمرک پلدشت در شهرداری برگزار شد . مدتی است کامیون های ترانزیت از مرز گمرک پلدشت تردد می کنند.

۰ نظر ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۶

امروز سیدهادی حاجی حتملو بعنوان رئیس مخابرات پلدشت معرفی شد. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

۰ نظر ۱۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۰۵