خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

کار شایسته و فرنگی جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 کار شایسته فرهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت با جمعی از همشهریان طبیعت دوست با شعار "من طبیعت را دوست دارم"

(پاک سازی پسماند ها از طبیعت شهرستان پلدشت با همکاری جمعی از نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان و همشهریان)

به گزارش خبرهای فوری پلدشت ؛ محیط زیست، میراث مشترک بشریت بوده و حفظ حقوق محیط زیست، ضرورتی ملی و بین المللی است با این وجود اغلب گمردم با طبیعت نامهربان هستند.

رفتار کنونی برخی انسان ها با این موهبت رایگان خدادادی از سر انصاف نبوده و تخریب و آلوده کردن طبیعت و ریختن زباله در آن بلایی است که رفع آن، همتی وافر می خواهد.


پسماند به ویژه بحث پلاستیک ها در طبیعت بسیار جدی شده است و حتی اکنون حجم زیاد پلاستیک در دریاها و اقیانوس ها نگرانی هایی را به همراه داشته و رهاسازی پلاستیک در محیط طبیعی علاوه بر اینکه چهره زیبای طبیعت را زشت می‌کند آثار تخریبی فراوانی هم برای محیط زیست دارد که در این زمینه نیاز به مشارکت تمام اقشار جامعه در مدیریت پسماند و فرهنگ‌سازی آن وجود دارد.


فرهنگ‌سازی برای حفظ محیط زیست جزو وظایف ذاتی رسانه‌ها است بدین منظور همزمان با روز جهانی محیط‌زیست، برنامه پاکسازی طبیعت توسط امدادگران ونجاتگران،داوطلبان،غنچه های هلال  حافظ محیط زیست شهرستان پلدشت  در محل"تالاب عرب گلی  و پارک آراز ،مدرسه حضرت زینب(س)" با هدف فرهنگ سازی حفاظت محیط زیست با شعار "من با طبیعت هستم" برگزار شد.

صادق علیزادگان رئیس جمعیت هلال احمر پلدشت  اضافه کرد: دوستداران طبیعت با این اقدام مناسب فرهنگی، کار نیروهای خدمات شهری شهرداری را آسان کرده اند و امیدواریم در زمینه تفکیک زباله از مبدا نیز همت شهروندان شاهد باشیم.

/ انتهای پیام 

۹۷/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی