خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

انتخابات و شهر من

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳ ق.ظ

در آستانه انتخابات ۹۶ شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری جنب و جوش ها هم شروع شده است در شهرستان پلدشت، تدبیر و امید با انتخاب شورای ۱۱ نفره با مسؤولیت مجید محمدپور و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی هم با اعلام موجودیت و تشکیل شورا و تشکیل کمیته ها و کانون های مختلف با مسؤولیت حسین قربانی رسما وارد عرصه ی سیاسی شده اند.

به نظر می رسد با ناکامی دولت یازدهم در وعده های داده شده و سعی در ایجاد دو قطبی در جامعه، انتخابات شوراها بدون در نظر گرفتن مسابقات سیاسی در شهرستان من برگزار خواهد شد و مردم عده ای از افراد را بدون توجه به گرایشات سیاسی برای شوراها انتخاب خواهند نمود.

منطقه عمران امسال، کاندیدای دیگری را آماده کرده و می خواهد از آبادانی شهری سهم بیشتری ببرد و دیگر مناطق شهر هم برای خود کاندیداهایی دارند. در این بین بازنده های اصلی سیاسیون خواهند بود که از فرصت انتخابات می خواهند برای خود نمدی ببافند.

در بخش ارس و شهرک ارس و سدارس و دیگر روستاهای بزرگ و کوچک هم مردم با توجه به وزن اجتماعی و طایفه ای خود افرادی را کاندیدا کرده و رای خواهند داد.

آنچه که مهم می نماید انتظار مردم از شوراها بوده و از آنها می خواهند مشکلات شهری و روستایی را پیگیری نموده و حل کنند. البته در کنار شوراها همچنان ساختارهای سنتی و ریش سفیدانه هم وجود دارد و اگر شوراها ضعیف عمل کنند این نهادهای غیر رسمی فعال می شوند تا ضعف های شوراها را پوشش دهند.

به همه کسانی که با حضورشان سعی می کنند تنور انتخابات را گرم کرده و در مسابقه خدمت و نوکری مردم شرکت کنند آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم و دوستانی که قصد سروری و اربابی دارند بدانند مسیر را اشتباه گرفته اند و زود برگردند چون همانند بعضی از نمایندگان مجلس هنگام عبور از خیابان هو خواهند شد.

۹۵/۱۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی