خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

توزیع ۴۵ تُن میوه شب عید در پلدشت آغاز شد

دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ب.ظ


رییس جهاد کشاورزی پلدشت گفت: توزیع ۴۵ تُن میوه شامل پرتقال و سیب از امروز/ شنبه ۲۵ اسفند/ به مناسبت ایام پایانی سال و عید نوروز در این شهرستان آغاز شد.



به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ علی اصغرزاده گفت: برای تامین میوه شب عید و ایام پایانی سال با هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۰ تن سیب با قیمت مصوب ۶ هزار ریال و ۲۵ تن پرتقال نیز با قیمت چهار هزار ریال ذخیره‌ شده بود که کار توزیع آن به صورت روزانه آغاز شد.
وی با بیان اینکه هر ساله از دی ماه ذخیره میوه شب عید آغاز می‌شود، ادامه داد: ذخیره این مقدار میوه براساس نیازسنجی های انجام شده در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.
وی افزود: این مقدار میوه شب عید در 6 نقطه شهر پلدشت و مناطق روستایی توزیع خواهد شد و در صورت اتمام هیچ محدودیتی برای توزیع وجود ندارد.
اصغر زاده همچنین به توزیع کالا‌های اساسی از ابتدای سال تا‌کنون اشاره کرد و افزود: در راستای طرح تنظیم بازار امسال این کالاها شامل ۳۰.۵ تن برنج، ۲۰.۵ تن مرغ منجمد، ۲۶ تن گوشت منجمد و گرم، پنج تن شکر و حدود ۶ تن روغن نیز در سطح شهرستان توزیع شده است.
به گزارش ایرنا با فرارسیدن ایام پایانی ماه اسفند، به طور معمول برخی سودجویان سعی در ایجاد بازار سیاه میوه، آجیل و مواد پروتینی می کنند که این امر در برخی موارد مشکلاتی را در سال های گذشته در استان ایجاد کرده بود.
خریدهای نوروزی به طور معمول از هفته سوم اسفند آغاز شده و تا روز پایانی تعطیلات / ۱۳ فروردین/ ادامه دارد؛ همه ساله با نزدیک شدن به ایام عید، طرح‌هایی برای تنظیم بازار در روز‌های پایانی سال به اجرا در می‌آید.
پلدشت یکی از شهرستان‌های مرزی استان آذربایجان غربی در شمال غربی‌ترین نقطه ایران و ساحل زیبای رود ارس است.

/ انتهای پیام
۹۷/۱۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی