خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: از بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت روز دوشنبه، شاهد بارش برف و باران در سراسر استان خواهیم شد.



به گزارش خبرهای فوری پلدشت، مهدی کریمی با اشاره به اینکه سامانه بارشی دیگری از بعد از ظهر امروز وارد آذربایجان‌غربی می‌شود اظهار کرد: این سامانه بارشی تا اوایل وقت روز دوشنبه در استان فعال بوده و شاهد بارش برف و باران متناوب در سراسر آذربایجان‌غربی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این بارش‌ها در مناطق مرتفع و سردسیر به صورت برف و سایر نقاط استان به صورت باران بوده و در خود ارومیه نیز این بارش‌ها به صورت برف و باران خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارندگی پنجشنبه هفته گذشته در سطح استان افزود: در این رابطه در ارومیه شاهد بارش ۲۵ میلی‌متری و در اشنویه ۳۳ میلی‌متری بارش‌ها بوده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: دمای هوای ارومیه صبح امروز با منفی یک درجه سردترین شهر استان بوده و شهر پلدشت نیز با ۱۶ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

/انتهایی پیام

لینک مستقیم گزارش:
http://khabarpoldasht.blog.ir/post/175
۹۷/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی