خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

هدیه به همکلاسی هایم

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ

آیلین دانش آموز دختر مقطع ابتدایی پلدشت امسال تصمیم گرفت که از خیرِ هدیه های رنگ و وارنگ جشن تولدش بگذرد و در عوض هزینه برپایی جشن را برای رنگ آمیزی و مرمت مدرسه هدیه دهد.



به گزارش خبرهای فوری پلدشت، تولد فرزند شیرین ترین خاطره زندگی هر پدر و مادری است، آن قدر شیرین که هرسال این روز بخصوص را با خرید بهترین هدیه ها و شادی جشن می گیریم.

امروز سالروز تولد آیلین دانش آموز کلاس دوم ابتدایی هست و خانواده برای او جشن گرفتند بااین تفاوت که در خانه آنها خبری از هدیه های رنگ و وارنگ و بریز و بپاش های معمول جشنهای تولد نیست.

آیلین دانش آموز کلاس دوم ابتدایی تصمیم گرفته مبلغ میلیون تومان پول هدایایی که قرار بود خانواده به او بدهند را صرف کار خیر کند.

آیلین می گوید، خیلی دوست داشتم که کلاس درس مدرسه رنگ آمیزی خوب و شادی داشته باشد و همراه دوستانم از نشستن در کلاس لذت ببرم، به همین خاطر با مشورت والدینم تصمیصم گرفتم هزینه برپایی جشن تولدم را برای رنگ آمیزی و زیباسازی مدرسه هدیه بدهم.

والدین آیلین هم از تصمیم دخترشان استقبال می کنند و برای اجرای نیت خیر همراه و مشوق او می شوند.

حالا چندروزی است که کار رنگ آمیزی و مرمت کلاسهای درس مدرسه شهید صدوقی ارس به اتمام رسیده و دانش آموزان از این که در کلاس تمیز و مرتب درس می خوانند احساس بهتری دارند.

در آستانه عید نوروز قرار داریم روزهایی که به نظر میرسه باید کمی بیشتر از قبل هوای همدیگر را داشته باشیم و مثل آیلین کوچولو بهانه های کوچکی برای شادکردن دیگران پیدا کنیم.


/انتهای پیام

لینک مستقیم گزارش:
http://khabarpoldasht.blog.ir/post/170
۹۷/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی