خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی


خبرهای فوری پلدشت-۱۳۹۷/۱۱/۱۴-مدیر کتابخانه عمومی پلدشت گفت: اعضای کتابخانه های عمومی این شهرستان ۱۰ هزار و ۶۰۰ جلد کتاب در ۱۰ ماه امسال به امانت گرفته اند.



به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی، خبرهای فوری پلدشت؛ طاهر زینالی گفت: اینکه بیش از ۱۷ هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی پلدشت موجود است، افزود: در این مدت همچنین ۲۵۸ جلد کتاب توسط خیران و کتاب دوستان به کتابخانه عمومی این شهرستان اهدا شده است.
وی از ایجاد بخش مجزا برای کودکان کتاب دوست خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۲ هزار و ۲۲۴ نسخه کتاب در این بخش در دسترس مشتاقان کتاب نونهال است.
وی اضافه کرد: یکهزار و ۲۱۰ نفر عضو کتابخانه‌ عمومی این شهرستان هستند که طی ۱۰ ماه امسال ۶۸۹ نفر به این تعداد اضافه شده است.
وی بیان کرد: به تمامی اعضا، کارت عضویت یکساله صادر می شود که با استفاده از این کارت می توانند در هر جای کشورمان از امکانات کتابخانه‌ها برخوردار شوند.
مدیر کتابخانه عمومی پلدشت ادامه داد: سالن مطالعه، بخش اینترنت، بخش کتاب مرجع و کودکان از قسمت های مختلف این کتابخانه است.
وی افزود: فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم خاص، علوم محض، هنرو سرگرمی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا از جمله عناوین و موضوعات کتاب های موجود در کتابخانه های پلدشت است.
به گزارش ایرنا ۶۷ کتابخانه عمومی و ۴۰ کتابخانه مشارکتی در آذربایجان غربی وجود دارد و یک میلیون و ۵۳۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه های عمومی نگهداری می شود.
نهاد کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی از طریق ارائه منابعی چون کتاب و نشریه، آموزش و نرم افزار از کتابخانه های مشارکتی حمایت می کنند.
شهرستان پلدشت با بیش از ۴۲ هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.


/انتهای پیام 



مشخصات:
گزارش خبرهای فوری پلدشت از افزایش مطالعه شهندان در شهرستان پلدشت 
تاریخ درج گزارش:
۱۳۹۷ / ۱۱ / ۱۴
لینک مستقیم گزارش:
http://khabarpoldasht.blog.ir/post/164

۹۷/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی