خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

خبرهای فوری پلدشت-۱۳۹۷/۱۱/۱۳-مدیر توزیع نیروی برق پلدشت گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، همه ۷۲ روستای این شهرستان از نعمت برق برخوردار است.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ ابراهیم احمدی گجوتی گفت: این امر در حالی محقق شده که تعداد روستاهای برخوردار از برق این شهرستان در ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تنها ۲ روستا بود.
وی اضافه کرد: در ۴۰ سال گذشته ۷۰ روستا بالا و زیر ۲۰ خانوار پلدشت دارای برق شده است.
وی با اشاره به وجود ۸۰ کیلومتر شبکه برق در این شهرستان تا پیش از انقلاب اسلامی بیان کرد: در حال حاضر طول این شبکه به بیش از ۶۸۰ کیلومتر رسیده که ۸.۵ برابر ۴۰ سال گذشته است.
مدیر توزیع نیروی برق پلدشت ادامه داد: در حالی که تعداد پست های برق این شهرستان پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی پنج فقره بود، این پست ها ۵۴ برابر شده و به ۲۷۰ فقره رسیده است.
احمدی گفت: این شهرستان دارای ۱۴ هزار و ۵۰۰ مشترک برق است در حالی که این رقم در ابتدای انقلاب به حدود ۵۵۰ مشترک بالغ می شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان پلدشت در شرق شهرستان ماکو، شمال آذربایجان‌غربی و در کرانه جنوبی رود ارس قرار دارد و مشتمل بر دهستان های چایباسار شرقی، زنگبار، گِچْلَرات شرقی و گچلرات غربی با ۷۲ آبادی و شهر پلدشت است.

/انتهای پیام


مشخصات:
گزارش خبرهای فوری پلدشت از بهرمند شدن همه روستا های پلدشت از نعمت برق
تاریخ درج گزارش:
۱۳۹۷ / ۱۱ / ۱۳
لینک مستقیم گزارش:
http://khabarpoldasht.blog.ir/post/161

۹۷/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی