خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت از عقد تفاهم نامه همکاری بین این جمعیت و فرماندهی مرزبانی شهرستان پلدشت خبر داد.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ صادق علیزادگان در حاشیه دیدار با فرماندهی مرزبانی شهرستان پلدشت به مناسبت  دهه فجر  با اعلام این خبر افزود: این تفاهم نامه در راستای سیاست استفاده بهینه از امکانات، استعداد و توانایی های علمی، آموزشی و بهداشتی جهت توانمندسازی نیروی انسانی به امضاء رسید.


وی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه تصریح کرد: همکاری های مشترک در کلیه زمینه های علمی، بهداشتی و درمانی فی ما بین، کمک به تربیت نیروی انسانی متخصص و توانمندسازی تجربی دانش آموختگان، همکاری آموزشی برای ارتقای علمی و بروزرسانی اطلاعات کارشناسان و تسریع در تحقق فعالیت های بهداشتی، درمانی و کمک های انسان دوستانه از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت با اشاره به زمینه های همکاری و تعهدات مشترک در این تفاهم نامه تصریح کرد: همکاری در زمینه توانمندسازی نیروی انسانی، تبادل اساتید برای فراگیری علوم مشترک، همکاری در امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سوانح و حوادث در حوزه استحفاظی، آموزش آمادگی در برابر مخاطرات و آموزش کمک های اولیه مبتنی بر نیاز گروه های مختلف جامعه از جمله تعهدات طرفین در تفاهمنامه همکاری مشترک است.


علیزادگان  با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت آماده همکاری و اجرای برنامه های مشترک با سازمان های مختلف در سطح شهرستان را دارد، ضافه کرد: اجرای برنامه های مشترک به خصوص در حوزه آموزشی و توانمندسازی نیروهای انسانی می تواند نتایج مثبتی داشته باشد.


/انتهای پیام

مشخصات:
گزارش خبرهای فوری پلدشت از عقد تفاهم نامه میان فرماندهی مرزبانی با هلال احمر پلدشت
تاریخ درج:
۱۳۹۷ / ۱۱ / ۰۷
لینک مستقیم گزارش:
http://khabarpoldasht.blog.ir/post/158
۹۷/۱۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی