خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی


به گزارش خبرهای فوری پلدشت، مانورتیم  امداد و نجات روستایی در شهرستان پلدشت برگزار شد 



صادق علیزادگان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت در  گفت‌وگوبا خبرهای فوری پلدشت گفت : ما باید زمان رسیدن نیرو های امدادی به صحنه های حادثه را کاهش دهیم و تشکیل تیم های امداد و نجات روستایی گام نخست در کاهش زمان رسیدن نیروهای امدادی در صحنه های حادثه است.


هدف اصلی ما امدادرسانی به موقع در حوادث است و با تشکیل این تیم ‌ها به راحتی می توانیم در زمان وقوع حوادث در مناطق روستایی نیروها را ساماندهی کرده و به محل اعزام کنیم.


با تشکیل تیم امداد و نجات روستایی ما سعی خواهیم کرد در طول سال و مناسبت‌ های مختلف همچون مانور های امدادی به امر آموزش آنها در بخش امداد و نجات و کمک‌های اولیه، آمادگی آنان در اعزام به حوادث احتمالی را در سطح مناسبی قرار دهیم و حضور نیروهای بومی همان محل در پوشش سریع حوادث از اهیمت بالایی قرار دارد.


علیزادگان  یادآور شد: ما از طریق بخشداری ‌ها و دهیاری ها با برگزاری دوره های آموزشی‌ و کارگاه ‌های مهارت ‌آموزی این امدادگران سعی خواهیم کرد تا هر چه سریع ‌تر امر توانمندی نیروها به انجام برسد و در کمترین زمان ممکن نیروهای آموزش دیده در حوادث و بحران ها حضور داشته باشند.



/انتهای پیام

۹۷/۰۹/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی