خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

وزیر بهداشت، سه روز میهمان آذربایجان غربی...

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ


به گزارش خبرنگار، پایگاه خبری و اطلاع رسانی، خبرهای فوری پلدشت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت هفت صبح امروز با استقبال مسوولان استانی وارد فرودگاه ماکو شد و جهت افتتاح مرکز جامع سلامت به مرگنلر عازم شد.

وی ادامه داد: حضور در شهرستان های شوط، چالدران، خوی و ارومیه جهت بهره برداری و افتتاح مراکز بهداشتی از برنامه های این سفر است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت روز یکشنبه پس از یک شب اقامت در این استان، 108 پروژه بهداشتی استان را به صورت همزمان در ارومیه افتتاح می کند و سپس به شهرستان های اشنویه، پیرانشهر و نقده می رود. 

وی بیان کرد: وزیر بهداشت صبح روز دوشنبه نیز به شهرستان های مهاباد و میاندوآب می رود و پس از بازدید از چندین طرح بهداشتی، ارومیه را به مقصد تهران ترک می کند.

آذربایجان غربی تا قبل از دولت تدبیر و امید از جمله استان های محروم از نظر فضاهای درمانی بود اما با اجرای طرح تحول نظام سلامت و تزریق اعتبارهای کلان ملی و استانی، گام های بلندی برای توسعه بخش های بهداشت و درمان استان برداشته شده است.





/انتهای پیام


لینک مستقیم خبر:

http://khabarpoldasht.blog.ir/post/124
۹۷/۰۶/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی