خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ روزهای گذشته برخی خبرگزای‌ها و روزنامه‌های مرکز به منظور برهم زدن ثبات روحی تیم، شایعاتی دربارۀ برکناری جورج لیکنز از سمت سرمربی تیراختور در پایان فصل مطرح کرده بودند و حتی جایگزینی نیز معرفی کرده بودند.


با این وجود، سرمربی نماینده آذربایجان با وجود تعطیلی تمرینات، امروز در محل باشگاه حاضر شده و به همراه آذرنیا، مدیر تیم، ظاهرا برای فصل آینده در حال برنامه‌ریزی‌های لازم هستند که برخی از آن به عنوان تداوم حضور این سرمربی در آذربایجان تفسیر کرده‌اند.


لازم بذکر است پیشتر نیز جرج لیکنز از اعطای برنامه‌ای بلند مدت به باشگاه خبر داده بود.


/انتهای پیام


۰ نظر ۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۵۷


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرهای فوری پلدشت؛ ارسلان شکری عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد با اشاره به بازدید از راه های مواصلاتی پلدشت گفت: صبح امروز راه های مواصلاتی از نزدیک بررسی شده و تمام تلاش خود را برای حل آن بکار می گیریم.


وی، با اشاره به موقعیت شهرستان پلدشت تصریح کرد: پلدشت بدلیل دارا بودن پایانه مرزی و مرزی بودن باید از زیر ساخت های جاده ای مناسب برخوردار باشد و زیر ساخت مناسب از عوامل توسعه همه جانبه است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه توسعه راه ها اولویت کاری ما است، اظهار کرد: کار لکه گیری و روکش محور سدارس به پلدشت به طول ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر امروز شروع شده است.


وی، افزود: ۷۰ الی ۸۰ کیلومتر محور مواصلاتی خط کشی شده و همچنان ادامه دارد.


شکری، در خصوص محور مرگنلر به پلدشت گفت: مناقصه محور مرگنلر به پلدشت برگزار شده است و منتظر انتخاب پیمانکار هستیم تا کار را شروع کنیم.


به گفته وی یک دستگاه لودر نیز از اعتبارات سازمانی به پلدشت اختصاص یافته است.


انتهای پیام/

۰ نظر ۱۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۷:۴۷

مدیر آموزش و پرورش پلدشت گفت: 

دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان ۱۶۰ میلیون ریال به صورت نقدی به مناطق سیل زده کشور کمک کردند.


به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی خبرهای فوری پلدشت؛ احمد قربانی گفت: این کمک نقدی به شماره حساب اعلامی از اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی واریز شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این کمک و همنوع دوستی از سوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی شهرستان مورد تقدیر است، افزود: همه ما در مواقع نیاز باید در کنار هم به یکدیگر کمک کنیم.

/ انتهای پیام
۰ نظر ۰۵ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۲۳