خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

خوش آمدید

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ق.ظ

خبرهای پلدشت در خدمت همه

احساس کردم برای اطلاع رسانی سریع این وبلاگ لازم و ضروری است و با توجه به گستردگی شهرستان پلدشت و وجود منابع سرشار طبیعی و موقعیت استثنایی از نظر جغرافیایی و همچنین منابع انسانی مستعد فضایی برای مطرح کردن این امکانات حداقل کاری است که می توان انجام داد.

امید است با همکاری شما خوانندگان عزیز محیطی صمیمی و پر از انرژی بوجود آید و تنوع و گوناگونی خبرها ملال و خستگی را از تن تان بیرون نماید.

منطقه پلدشت 149 کیلومتر با جمهوری خود مختار نخجوان هم مرز بوده و از طریق پل تک داغ به منطقه آزاد ارس واقع در استان آذربایجانشرقی جلفا وصل می باشد و از طرف غرب هم به چشمه ثریا و دامنه کوه های آرارات اتصال دارد و از سمت جنوب همانند سپر دفاعی در پیشانی جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

شهرستان پلدشت دشتی به وسعت توان و بازوان مردان و زنان آن و خروشانی رود ارس و زنگمار دارد. امید است اخبار کوتاه شهرستانی و تنوع خبری در وسع مان این صفحه را مهمان کانون های گرم زندگی تان قرار دهد.


مهندس محمود حسن پور

۹۵/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی