خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

۸۷ طرح رونق تولید در منطقه آزاد ماکو عملیاتی می شود

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۵:۰۵ ب.ظ
خبرهای فوری پلدشت-منطقه آزاد ماکو-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: امسال ۸۷ طرح رونق تولید شامل طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی، زیرساخت طرح های عمرانی و پروژه های تولیدی در این منطقه اجرایی می شود.

به گزارش خبرهای فوری پلدشت، غلامرضا سلیمانی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: افتتاح طرح های سرمایه گذاری، ورزشی، گردشگری، معدن، تولید پوشاک، قطعه اول آزادراه ماکو - تبریز و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی مشترک با ترکیه از جمله این موارد به شمار می رود.
وی اضافه کرد: امسال طرح های نیمه تمام منطقه آزاد ماکو نیز به بهره برداری می رسد که در این راستا همه توان خود را به کار می گیریم.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر توسط سازمان منطقه آزاد ماکو در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رونق تولید اصلی ترین سیاست مدیران این سازمان در حوزه اقتصادی است که اقدامات مهمی در این راستا صورت می گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: ‌برای صیانت از اشتغال در این منطه، رفع موانع تولید به ویژه در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط را در دستور کار داریم.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، منطقه آزاد ماکو به عنوان یکی از هفت منطقه آزاد کشور به لحاظ محدوده جغرافیایی منطبق بر شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در دولت تدبیر و امید به الگویی برای اقتصاد مقاومتی تبدیل شده است.
مساحت این منطقه حدود پنج هزاران کیلومترمربع بوده و به تنهایی بیش از ۷۵ درصد کل مساحت مناطق آزاد کشور را به خود اختصاص داده و دومین منطقه آزاد بزرگ دنیاست.

/انتهای پیام

http://khabarpoldasht.blog.ir/post/189

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی