خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

خبرهای فوری پلدشت

پایگاه خبری تحلیلی (مرکز رسانه ای باور)

مشخصات بلاگ
خبرهای فوری پلدشت
طبقه بندی موضوعی

مخاطب شناسی راهبرد اصلی حلقه صالحین باشد

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ سرهنگ مهدی اسمعیلو روز دوشنبه در جمع سرگروه های صالحین در ماکو با بیان اینکه اولین گام در تشکیل حلقه های صالحین خودشناسی است، بیان کرد: در دوره های آموزشی حلقه صالحین باید تقویت مباحث اعتقادی، احکام، تاریخ و قرآن مدنظر قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اردوی آموزشی برای استادیارها، سرمربیان، مربیان و سرگروه های صالحین با هدف رشد، تعالی و پرورش نیروهای انقلابی باید به طور مستمر برگزار شود، افزود: تربیت و پرورش عقل، روح و رفتارسازی در اردوهای یک روزه حلقه های صالحین مدنظر قرار گیرد.
سرهنگ اسمعیلو بر ضرورت بصیرت افزایی همگام با رصد فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: در این حلقه ها باید استعدادها و جوانان مستعد رشد، شناسایی و پرورش یابند.
معاون تربیت و آموزش سپاه ماکو با بیان اینکه کلیه اقدامات باید با هدف کیفی سازی و ایجاد فضای صمیمی و شاد در پایگاه ها انجام گیرد، اضافه کرد: سرگروه های حلقه های صالحین باید افرادی دلسوز و متخصص باشند تا بتوانند به الگویی مناسب برای زیرمجموعه خود تبدیل شوند.
وی همچنین با تاکید بر اینکه سرگروه حلقه های صالحین باید قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز را داشته باشند، گفت: تعامل و ارتباط سازنده پایگاه ها و حلقه های صالحین بر رشد اعضای آنان تاثیر مثبتی دارد.
به گزارش ایرنا برگزاری طرح تربیتی صالحین از سال های پایانی دهه 1380 شمسی در کشور آغاز شده و یکی از گسترده‌ترین طرح های بسیج سپاه پاسداران است.

/انتهای پیام
۹۷/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی